|
Forum Gry http://thewildwest.eu Forum testowe dla gry The Wild West
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:49, 22 Lis 2007 Temat postu: Nowe Fukncje (22 listopad 2007) |
|
|
W dniu dzisiejszym można podejrzeć wojsko (jeśli mamy odpowiednio rozbudowane laboratorium - opis będzie w FAQ, na chwilę obecną nikt i tak nie posiada odpowiednich technologii).
Nie ma możliwości tworzenia jednostek - to nastąpi wkrótce (najprawdopodobniej dnia dzisiejszego)
Owocnego testowania
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:36, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
hehe, nie wyszło w 1 dzień. Ale już wojsko działa, po wybudowaniu 1 poziomu garnizonu mamy 1 jednostkę (apacha), po zdobyciu poziomów w labolatorium pojawią się kolejne (trzeba pamiętać o rozwoju garnizonu również). w FAQ będzie opis jaka jednostka kiedy powinna się pojawić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamas
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:02, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra mam Apacza - iiiii ?
A tak serio - opis z boku spoko - chociaż przydał by się też inny rodzaj odliczania - nawet sekundowy.
Tylko teraz tak - stworzyłem ludka, wyczekałem się te 50 sekund a na "wojsko w mieście" dalej szegemege.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:47, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
wlasnie robie podglad tego co jest zrobione, mysle ze bedzie tez odliczanie do konca wojownika, lub innego elementu wojska
-----
myślisz że taki opis jest dobry, czy może lepszy byłby na dole? Myślę że nie ma co rozszerzać na wszystkie elementy po kliknięciu.
----
Widać wojska w mieście, na chwilę obecną jest to można powiedzieć śmiało prowizorka dla sprawdzenia czy wszystko się poprawnie buduje. Będzie ten element zmieniony w stosownym momencie.
-----
Wprowadziłem możliwość "podglądu" co i za ile skończy się produkować...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamas
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:24, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Opis OK - jestem tylko ciekaw czy nie będzie błędów jeśli zakolejkuję kilka jednostek rożnego typu ?
Jeszcze jedno co do kosmetyki - Ulepszone trampki
po prostu daje po oczach - Ewentualnie - rozwój technologii obuwniczej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:51, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nie powinno być problemu, ja w domu rozwijałem kilka różnych typów wojsk i nie było.
ps. właśnie wrzuciłem faq w którym są wymagania, trampki poprawie za jakąś godzinkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|