|
Forum Gry http://thewildwest.eu Forum testowe dla gry The Wild West
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamas
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:34, 05 Sty 2008 Temat postu: Ataki - z której strony to się gryzie ??? |
|
|
Grzechu - jak mamy rozumieć ataki ??
Puściłem wczoraj kilka. Parę wróciło, parę nie. Nie wie czy bug czy przegrałem czy jak do tego podejść. Armijka była malutka, ale biorąc pod uwagę że przeciwnik bardzo wcześnie przestał grać wątpię żeby była przegrana.
Na ekranie "Wojska" wygląda to mniej więcej tak. Z góry uprzedzam jeden atak wrócił. Było tam trochę paczy, pieszych wojaków i kowboi.
-29:0-52:0-4 Gracz "Jamas" atakuje "asd"
-26:0-9:0-47 Gracz "Jamas" atakuje "deimon"
Ataki z Gumis1 wróciły be problemu.
Ataki były puszczone równolegle więc może to jest problemem, nie wiem to tylko wskazówka.
BTW. Jeśli możesz opisz działanie skryptu ataków. To choć trochę wyjaśni jak atakować i o co komon
Ostatnio zmieniony przez Jamas dnia Sob 17:37, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:45, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm, fakt zapomniałem podpiąć odpowiednie funkcje do ataku w momencie przegranej i remisu, jutro naprawie (jeśli będę miał czas)
Jednostki które macie w tej chwili są widmo zostaną on poprawione i zwrócone w wypadku remisu, lub usunięte jeśli była porażka. wygrać przykro mi bardzo ale nie wygraliście tej potyczki.
Muszę dorobić jakiś system wiadomości ale na chwilę obecną nie mam za bardzo czasu.
--------
Skrypt ataku działa mniej więcej tak:
1. użytkownik wybiera cel (musi być zamieszkały i musi być inny niż swoja planeta - później w tym miejscu będą możliwe transporty i kolonizacja, ale na chwilę obecną jest to zabronione)
2. armia idzie i idzie, następuje atak: pierwsza udeża armia atakująca, natępnie jest tak samo:
a: armia walczy ze soba przez x rund (obecnie 6), jednostka udeża z odpowiednia siłą i jednostki obronne pochłaniają tą siłę
b: jeśli któraś jednostka osiągnie siłę mniejszą niż 0 to jest usuwana z tabelki (jednostka martwa), i podany wynik jest odejmowany od aktualnie posiadanych jednostek (coś w rodzaju działek szybkoszczelnych). Jeśli jednostek robi się 0 a obrona jest ciągle ujemna siła nie przechodzi na kolejne jednostki - jest po prostu rozpraszana
c: w druga strone działa dokładnie to tak samo
3. po walce jeśli użytkownik wygrał przeliczana jest pojemność i dodawane są surowce aby mógł je przetransportować do siebie, jeśli przegrał lub zremisował (tego elementu właśnie zapomniałem dodać) to flota jest zawracana (lub usuwana - przegrana) przy bezstratnych w surowce obrońcy (jeśli poniósł straty w obronie są uwzględniane).
4. (w planach) informacja o wyniku walki do obu drużyn
Ostatnio zmieniony przez grzemach dnia Wto 1:55, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamas
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:50, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem tamte walki zakoczńyły się remisem bądź przegraną (w co wątpię - atakuje puki co faremki dla sprawdzenia ), ale z powodu braku opcji w skrypcie wojska nie wróciły ? No nic - pozostaje czekać na poprawienie kodu.
Ostatnio zmieniony przez Jamas dnia Wto 12:01, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:44, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To bardzo czekać nie mogło - poprawione, wojska już wracają (jeśli był remis) jeśli nie było remisu wojska już nie istnieją
------
Edit:
ps. wojska nie posiadają: 'root', 'kappone', 'deimon', 'Goofe', 'asd', 'gumis1', 'test'. więc właśnie mnie zaczyna zastanawiać dlaczego jak atakowałeś tamte miasta armie przegrały....
Na chwile obecna 'otmek' ale to konto jest używane i może się coś pojawić.
Ostatnio zmieniony przez grzemach dnia Wto 19:50, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamas
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:50, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no raczej w takim razie nie przegrałem wiec zastanawiające ze nie ma wojaków. No nic - popatrzymy dalej - sprawdzę znowu opcję kilku ataków na raz
0:48:34 Gracz "Jamas" atakuje "gumis1"
1:23:46 Gracz "Jamas" atakuje "asd"
2:48:44 Gracz "Jamas" atakuje "deimon"
na każdego puszczam 5 apaczów.
żeby było ciekawie - zegarek odlicza tylko przy deimonie. u pozostałych jest stabilny. (Mówię o sytuacji na bierząco,) . Przy odświeżaniu się spokojnie odlicza.
Ostatnio zmieniony przez Jamas dnia Śro 0:55, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzemach
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:37, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
hmm, wiem gdzie problem , nie testowałem na 2 atakach zegarka , ale wiem gdzie jest coś nie tak. Mam za mało zmiennych wrzuconych i efekt jest taki ze wszystkie są ignorowane oprócz ostatniego. Poprawie dosyć szybko bo prosty jest błąd a uciążliwy i bardzo widoczny
tzn testowałem, ale zanim wstawiłem zegarek odliczający czas
Ostatnio zmieniony przez grzemach dnia Śro 16:04, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|